Klantenportaal cliëntgebonden hulpmiddelen

Uw klantenportaal is vernieuwd! De online omgeving waarop u de aanvragen rondom persoonsgebonden hulpmiddelen, zoals Wlz-rolstoelen, huur, reparaties en aanpassingen kunt regelen en inzien hebben we verbeterd. Met uw persoonlijke account krijgt u toegang tot het portaal.

Acties in het portaal

Binnen het nieuwe portaal vindt u het onderdeel “Acties”. Hieronder ziet u de activiteiten die u op
het portaal kunt uitvoeren.

 

  • Huurmiddel aanvragen
    Snel en gemakkelijk het naar wens gespecificeerde huurmiddel aanvragen
  • Reparatie aanvragen
    Geef eenvoudig een reparatie door wanneer een voorziening defect is en volg de actuele status van de aanvraag
  • Aanpassing aanvragen
    Geef gewenste individuele aanpassingen door en volg de actuele status van de aanvraag
  • Huurmiddel afmelden
    Meld een huurmiddel af en HartingBank zal het huurmiddel komen ophalen
  • Tekenen voor akkoord
    Bevestig een WLZ-aanvraag wanneer deze is afgerond
  • Particuliere huur
    Wij bieden de mogelijkheid om tijdelijk een huurmiddel in de thuissituatie te huren

Landingspage portaal

Op de landingspagina vindt u een onderdeel “Overzichten”. De overzichten geven u inzage
in openstaande aanvragen, uitstaande huurmiddelen en beëindigde trajecten. Hier kunt u ook informatie filteren, bijvoorbeeld op locatie of cliënt. Actuele planningen en statussen van leveringen, ophaalverzoeken, reparaties en aanpassingen zijn hier ook te vinden.

Zorgverlener Zen-Zorgstoel
De reactie van een klant die betrokken is geweest bij de pilot van het nieuwe portaal:

Ik ben echt heel blij met de verbeteringen in de GRZ-verhuuraanvragen, dit scheelt mij veel tijd.

Toelichting beschikbaar maken van het portaal 

Het klantenportaal zal stapsgewijs beschikbaar komen voor al onze klanten. Mocht u nog geen gebruik maken van het nieuwe portaal dan krijgt u in de komende periode een uitnodiging voor deelname aan een demo van het portaal. Bent u nog geen klant van Hartingbank en heeft u wel interesse in het bijwonen van een demo van het nieuwe klanten portaal laat dan een berichtje achter in de chat en er zal er met u contact opgenomen worden. 

Wanneer u behoefte heeft om al wat meer van de algemene functionaliteiten van het portaal te zien kunt u zich in schrijven voor een van de demo’s. In de genoemde uitnodiging die u ontvangt zal u ook de datum terugvinden wanneer u uw activatie mail gaat ontvangen. Doormiddel van deze activatie mail kan u uw inlog voor het nieuwe portaal activeren. Heeft u nog vragen dan staat uw Adviseur altijd voor uw klaar. 

Vragen of supportContact HartingBank icoon

Heeft u vragen over onze persoonsgebonden hulpmiddelen, dienstverlening of het klantenportaal cliëntgebonden hulpmiddelen? Uw vaste adviseur en vestiging zijn u graag van dienst. Contactgegevens van de HartingBank vestigingen en contactformulieren vindt u op: www.hartingbank.nl/contact