Service en onderhoud

Welk dienstenpakket past bij jouw organisatie? HartingBank biedt twee pakketten aan om zeker te zijn dat je altijd beschikt over goed functionerende hulpmiddelen. Bekijk hier de verschillende mogelijkheden.

Waarom is service en onderhoud zo belangrijk?

Cliënten en medewerkers moeten veilig gebruik kunnen maken van zorghulpmiddelen. En je wilt het maximale halen uit investeringen in het hulpmiddelpark. Het jaarlijks keuren en onderhouden van zorghulpmiddelen is daarom noodzakelijk. HartingBank keurt volgens de geldende (NEN) normen of voorschriften van de fabrikanten. Zo voldoet jouw zorgorganisatie altijd aan de gestelde eisen en de Arbowetgeving. Kies je voor service en onderhoud via HartingBank, dan kies je voor ontzorging. Van planning tot onderhoud én rapportage: we regelen het! Met een periodieke inspectie en servicebeurt sta je nooit voor verrassingen.

Management rapportage
Dankzij nauwkeurige registratie hebben wij uitgebreide inzage in het hulpmiddelenpark van jouw organisatie. Wij kunnen adviseren over investeringen die de komende jaren nodig zijn om het hulpmiddelenpark modern en compleet te houden. Tijdens het jaarlijkse adviesgesprek met onze accountmanager wordt het op maat gemaakte investeringsplan besproken.

  • Onze monteurs zijn (NEN) gecertificeerd en worden jaarlijks getraind
  • Wij verzorgen service en onderhoud aan hulpmiddelen sinds 1836
  • Jaarlijks voeren wij onderhoud uit aan ruim 220.000 zorghulpmiddelen
  • Wij beschikken over een afdeling kwaliteit en veiligheid die zorgt dat wij volgens de juiste normen keuren en onderhouden
  • Dankzij periodieke controles op onze keuringsprocessen garanderen wij de kwaliteit van onze keuringen

Heb je nog vragen? Neem voor meer informatie contact op met jouw vaste HartingBank contactpersoon of vul onderstaand formulier in.