1 maart 2021 | Actueel |
Een vernieuwd verhaal, een nieuwe uitstraling
HartingBank vernieuwt. En vanaf vandaag ziet u dat ook aan ons. Met gepaste trots presenteren wij ons vernieuwde verhaal: ‘HartingBank realiseert mogelijkheden’ en onze gemoderniseerde huisstijl. U zult deze stijl terugzien op al onze on- en offline middelen.Realiseert mogelijkheden
Waarom de slogan ‘Realiseert mogelijkheden’? Voor onze medewerkers betekent dit samen onderzoeken hoe wij u het beste kunnen helpen. We zetten graag die extra stap om het verschil te maken voor u en uw cliënten. Hoe complex uw vraag ook is, hoe veranderlijk de regelgeving of hoe uitdagend de financiering.
Helder voor u
Het grootste deel van onze communicatiemiddelen is vanaf 1 maart overgezet in de nieuwe stijl. We hopen dat u als klant ook de voordelen van de vernieuwde middelen ervaart. Bijvoorbeeld doordat we op de nieuwe website actuele en heldere informatie delen. En wij onze kennis en expertise nog beter overdragen. Of omdat u gemakkelijker met ons in contact kunt komen, via verschillende kanalen.
Stapsgewijs
Bepaalde middelen zullen we gefaseerd omzetten. De reden hiervoor is dat wij duurzaam en kostenbewust omgaan met onze middelen. Zo heeft HartingBank een groot wagenpark dat we stapsgewijs gaan vernieuwen. U zult daarom voorlopig zowel oude als nieuwe bussen zien rondrijden. Zeker is dat ons nieuwe logo straks op alle wagens staat. Mogelijk spot u binnenkort al een nieuwe bus op bezoek bij uw zorgorganisatie!
Ook een aantal andere uitingen, zoals stickers op hulpmiddelen, ziet u voorlopig nog in de oude en nieuwe stijl. Zodra u een nieuw hulpmiddel ontvangt, zit daar vanaf 1 maart een sticker op in onze nieuwe huisstijl. De huidige stickers op hulpmiddelen vervangen we in principe niet.