24 juli 2024 | Actueel |
Mooie score voor ons depot
Naast het leveren en onderhouden van zorghulpmiddelen, voeren wij ook al jaren het depothouderschap voor het CZ Zorgkantoor in de regio Haaglanden. Dit jaar hebben we een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder de zorgorganisaties in de regio Haaglanden.
De indiceerders van deze organisaties werden bevraagd over de volgende onderwerpen:
- Communicatie
- Kwaliteit van het advies
- Snelheid van handelen
- Deskundigheid van de medewerkers
- Vriendelijkheid
- Technische ondersteuning
Gemiddeld werden onze depotmedewerkers beoordeeld met een 8,3. Dat is een resultaat waar we enorm trots op zijn! Bekijk hier het rapport.
Een greep uit de reacties
- Contact is heel fijn, als ik bel of mail, dan zijn ze er voor mij
- Het meedenken en de oplossingen zijn goed
- Als ik bel hoef ik nooit lang te wachten
- Productkennis is goed, en als er iets niet duidelijk is wordt het opgezocht. Fijn!
- Altijd vriendelijk!
Herverstrekken zit in onze genen
De sector werkt veel met huur- en bruikleencontracten. Als een hulpmiddel niet langer nodig is, wordt het teruggestuurd en weer geschikt gemaakt voor een nieuwe klant. HartingBank realiseert hiermee een gemiddelde herverstrekking van 85%. Ook voor reparaties maken we veelvuldig gebruik van gereviseerde onderdelen.